zdroj foto: zdnet.com

Ako zaujať zákazníka, aby sa k vám opäť vrátil?

monika.casova
Mar 21, 07:50

Počet podnikateľských subjektov neustále rastie. My ako zákazníci to berieme v podstate ako výhodu. Prečo? Pretože máme možnosť výberu, čo bola pred pár rokmi skôr rarita ako pravidlo. Ak podnikáte a chcete si udržať zákazníkov a šíriť svoje dobré meno, odporúčame vám prečítať si nasledujúce riadky.

Založenie len vašej s.r.o. možno neprebiehalo ľahko. Stálo vás to viac, ako by ste chceli. Stretli ste sa s byrokraciou na úradoch. Toto všetko je ale už dávno preč. Netreba sa obzerať dozadu. Je nutné sa sústrediť len a len na budúcnosť.

Investujte do tvorby kvalitnej web stránky

Čoraz viac zákazníkov namiesto toho, aby išli do predajne, si radšej pozrú e-shop firmy. Ak chcete, aby klienti k vám opäť prišli, už v začiatkoch svojho podnikania by ste si mali spraviť prieskum trhu a vybrať si len tú agentúru, ktorá vie tvoriť kvalitné web stránky. Nezabúdajte, že aby si zákazník u vás nakúpil aj nabudúce, okrem cien ho musí zaujať aj samotná web stránka firmy, resp. e-shop.

Zdroj: TASR

Linkbuilding a SEO

Práve vďaka SEO optimalizácii sa dostanete na popredné miesta vo vyhľadávačoch, čo znamená, že je väčšia pravdepodobnosť, že zákazník klikne práve na váš web. Zaujať zákazníka dokážete aj skvele vypracovaným PR článkom, ktorý bude odkazovať na váš web. Ako ale písať text, aby sa čitateľ nezbláznil? Úplne jednoducho a hlavne k veci. Iba tak si dokáže zákazník prečítať celý článok a následne sa prekliknúť na web vašej firmy.

Zdroj: http://www.ignitumtoday.com/2016/11/25/writers-keep-writing/

Predaj po telefóne

Veľa z nás takýto predaj vyslovene neznáša. Viete však, že je to asi najúspešnejší spôsob, ako získať nových zákazníkov a udržať si ich? Skúste spolupracovať s call centrom, ktoré vám pomôže získať nových zákazníkov a udržať si tých starých. Predaj po telefóne je najúčinnejší spôsob. Nebude vás stáť veľa.

Mar 21, 07:50

Komentáre

Odporúčame ti
Funradio