zdroj foto: video

Majiteľ kaviarne učí svojich zákazníkov slušnému správaniu! Jeho nápad zožal na internete obrovský úspech!

monika.casova
Jun 16, 11:32

Slušné správenie u ľudí už nie je takou bežnou záležitosťou. Internetový svet učí ľudí anonymite a ignorácii, ktorá sa prenáša aj do bežného dňa, kedy "žiaľ" musíme prichádzať aj do styku s ľuďmi. Majiteľ kaviarne mal plné zuby neslušných ľudí, ktorí sa nedokázali pozdraviť, či slušne si poprosiť a poďakovať za kávu. Uvedomil si, že peniaze sú hybnou silou charakteru jeho zákazníkov. 

Austin Simms z Grandin Village v údolí Roanoke vo Virginii napísal na oznamovaciu tabuľu pred kaviarňou nové pravidlá. Nevieš sa slušne správať? Tak plať! 

„Jedna malá káva" - 5$

„Jedna malá káva, prosím" - 3$

„Dobrý deň, rád by som si dal jednu malú kávu, prosím" -1, 75$

Zdroj: video

Spôsob platby je zavedený v kaviarni zatiaľ len 2 dni v týždni. Austin uvidí, či sa zákazníci naučia, ako si zdvorilo pýtať kávu. 


wdbj7.com

Jun 16, 11:32

Komentáre

Odporúčame ti
Funradio